пʼятниця, 4 червня 2021 р.

Marilyn Rose Andy Warhol

 

Marilyn Rose Andy Warhol


   Коли Е.Воргола запитали, чи вплинула неймовірна успішність і сексуальність М. Монро на його вибір моделі і стилю її зображення, художник відповів: «Для мене Монро - ні що інше, як персона, одна з багатьох. А що стосується питання, чи було символічним актом написати Монро подібними яскравими фарбами, то я можу тільки сказати: для мене все залежить від краси, а вона прекрасна; а коли щось прекрасне, тоді це красиві фарби. От і все. Так або приблизно так поводиться історія ».(с)

   Ще один відтінок портрету Мерилін Монро - рожевий. Ще один аромат із трилогії Andy Warhol, яка присвячені голлівудській актрисі, Marilyn Rose.

   Я чесно намагалася "роздивитися" в ароматі якщо не досконалу красу, то все ж щось наближене до неї. Та, на жаль, у мене не вийшло. Як і відтінок рожевого кольору виявився не моїм, хоча я часто застосовую цей колір у житті.

   Абстрактний запах шампуню для волосся, мускусу та гнилих фруктів. Швидше, підходить для ароматизації ванної кімнати, ніж як парфуми.

   Солодкість змінюється карамельністю, помадністю, а згодом запахом деревини. Як і попередні аромати Andy Warhol, Marilyn Rose швидко розкривається, тому за годину після нанесення звучить тихо фруктово-помадно, чим не викликає незадоволення.

   Певної інформації про парфумера мені не вдалося розшукати. У всіх джерелах чомусь вказано різні прізвища: Michel Almairac, Домітій Бертьє, Domittille Michalon...

   Дивним видається не лише аромат, а й колір флакону, який більше нагадує помаранчевий, ніж рожевий. Напевно, саме тому часто Marilyn Rose Andy Warhol назвиають "оранжевою".

   В загальному, Marilyn Rose асоціюється з зображенням кінодіви на поліетиленовому пакеті. Шкода.




Немає коментарів:

Дописати коментар