Les Nombres d`Or Tubereuse Mona di Orio
Ніби запах бергамоту, а ніби і листя томатів, а часом здається, що петрушка. Незвично зелено, не трав'янисто, не ментольно, але цікаво і приємно. Не освіжаючий старт та інтригуючий та налаштовуючий на нестандартність.
Розтерті ягоди червоного перцю видають маслянистість і пряну помадність, а не камфорність і пильність, як це буває з чорним. І взагалі, це не перець, а ягоди бразильського бур'яну шинус фісташколистного. Популярним у використанні рожевий перець став лише у 1980 роках, як винахід "нової кухні". В великих дозах, кажуть, він токсичний, але запашні властивості, мені особисто, дуже подобаються.
І ось черга туберози, хоча її делікатне вершково-кремове з радісною льодяниковістю звучання помітно з самого початку. Запах квітки свіжий, як і зелень, що її обрамляє. Неймовірно запашна квітковість на перший погляд видається дівочою, цнотливою та тремтливою. З мінливістю від зелено-молочного до солодкувато карамельного, потім до тендітного мереживного прозоро-білого, далі з ознаками ванільного морозива і все ж з лікарськими ментольно-камфорними пікантними нюансами.
Зелено-оливкова гірчинка, пильність та ванільно-вершкова хмарина, яка змінює форму щохвилини і за нею цікаво спостерігати так само, як і за тими хмаринами, що у небі.
Солоний присмак та солодкувата фруктовість. А далі тілесність, що дивуєшся таким щирим одкровенням і щось дуже інтимне, хоча не висказане і не підкреслене ні запахом, ні рухом. Просто ти його відчуваєш, як помічаєш зміну у поведінці близької людини, коли зовні абсолютно нічого не видно. І це все чуттєві ознаки туберози.
Думка, що мені нагадує якийсь знайомий запах із Guerlain, поступово стала нав'язливою. І це всього кілька ледь вловимих миттєвостей. Напевно, справа у ледь помітному ванільно-вершково-вишневому геліотропі.
Моя Tubereuse із серії Les Nombres d`Or, 2011 року випуску - чим я дуже пишаюся, хоча виглядаю, напевно, снобом. Не порівнювала з варіантом у новому дизайні, який вийшов після смерті геніальної Мони ді Оріо.
Немає коментарів:
Дописати коментар