субота, 25 липня 2020 р.

Aura Mugler Mugler

Aura Mugler Mugler



    Про Aura Mugler Mugler, яка вийшла ще у 2017 році, вже написано і сказано дуже багато від захоплених відгуків до засмучених, як і про будь-який інший аромат, в принципі. Я пробувала познайомитися з композицією у магазині у рік випуску, але це не те місце, де мені вдається "роздивитися" запашні особливості аромату. І ось Aura завітала до мене у гості у компанії з Vendetta Donna Valentino завдяки Наталі, за що дуже-дуже дякую! Як я люблю таких гостей!!!

   Зелена свіжість та терпкість. Часом соковита трав'янистість аж до присутності у роті. Солодкуватість, а іншим разом кислинка розтертого листя фіалок. Промайнула ментольність, яку хотілося б підсилити. Інша кислинка, яка викликала у пам'яті Porichka BZ Parfums, є характерною ознакою ревеню і її легко розпізнати. Додам, що це звучання мені дуже подобається, особливо коли доповнюється солодкістю ванілі. Такий ненабридливий мінливий тандем. Взагалі, зелень можу охарактеризувати делікатною, без улюбленої гіркоти гальбануму та терпкості полину, смарагдово-квітковою. Напевно, глибину кольору та запаху все ж підсилює палітра флакону, яка налаштовує на сприйняття та створює попередній ольфакторний образ до того, як ти його рознюхаєш.

   Чомусь я все очікувала появу жасмину, бо саме такою запам'яталася Aura Mugler у торговому центрі.

   Солодка вершково-кремова фруктовість, делікатна помадність та деревна гіркувата борошнистість.

   З часом з'являється пильність, що характерна для кашмерану та де-яких інших популярних синтетичних компонентів, і не дає льодяниковій екзотичності іланг-ілангу зазвучати на повний голос. Хоча із квіткових ознак саме сонячний іланг мені видався найвиразнішим.

   Маслянисто-карамельна амбровість, димність, знову пильність...

   Здається, Aura Mugler нагадує щось добре знайоме і я чітко уявляю кому буде пасувати.

   Не можу охарактеризувати, що аромат оригінальний, напевно, із-за перенасичення інформації, та цікавий. Солодко-кисла, зелено-квітково-деревна Aura Mugler одночасно видається простою і зрозумілою для сприймання, але затримує увагу і викликає бажання ще раз нанести рідину і уважніше роздивитися у зеленій палітрі нові відтінки.

   Для тих, хто не заморочується глибинами парфумерії, не потребує пірнання за ексклюзивними перлинами, саме те, що потрібно, щоб прикрашало як косметичний столик, так і образ.


Немає коментарів:

Дописати коментар