субота, 25 липня 2020 р.

Divine Rose The Merchant of Venice

Divine Rose The Merchant of Venice


   Я вже розповідала, що у мене розпочався період у колекціонуванні, коли є бажання поповнювати колекцію саме із-за флакону парфумів, навіть якщо аромат абсолютно не мій. Так я палко мрію про один із флаконів The Merchant of Venice у вигляді язика полум'я із серії Flames Murano Art Collection та неодмінно разом із вазою із муранського скла, яка виконує функцію підставки для флакону. І це все не зважаючи, що насичені східні аромати та ще й з наявністю деревини уду абсолютно не пасують до мого образу.

   Та після східно-пряного Jungle L'Elephant Kenzo у мене загострився спортивний інтерес до цієї групи ароматів у літню спеку. І я наважилася дістати Divine Rose, розраховуючи, що вона розплавиться під дією температури, яку на сьогодні обіцяють.

   На тлі дорогоцінної деревини уду, яка має і відповідне розкішне звучання, чути солодку м'якіть сливи, присипану бальзамно-пряною корицею та медово-гіркувато-солодким шафраном. Вишукана гурманіка для особливих випадків! Напевно, ось ця фруктово-пряна палітра, яка виявилася найвиразнішою у композиції, підкорила мене. Грайлива фруктова кислинка вдало чергувалася то з кремовою вершковістю бензоїну, то з пильно-шершаво-борошнистим кашміром.

   Лікерно-тягучий, солодкуватий аромат троянди на смолисто-деревному фоні теж має фруктовий нюанс. Квітка така прекрасна, що по-іншому не охарактеризуєш її, лише як Божественна. Це рідкий випадок, коли назва парфумів ідеально відповідає змісту





   Та ще раз повернуся до звучання уду, який пахне у Divine Rose солодко-смолисто, фруктово-карамельно, часом з анімалістичністю, димно-пряно, гірко-шоколадно. Не можливо не оцінити багатогранної краси деревини, навіть якщо ти не є шанувальником її. І, здається, я знаю де ці парфуми потрібно носити і вони розкриються ще красивіше! Та поки нехай мої плани будуть таємницею...

 

Немає коментарів:

Дописати коментар