неділя, 21 червня 2020 р.

Cinabre Maria Candida Gentile

Cinabre Maria Candida Gentile

   Сьогодні я надихнулася одним із найвишуканіших компліментів, які чоловік говорив жінці "Я хочу показати вас своїм трояндам" і дістала Cinabre Maria Candida Gentile. Дістала, щоб показати троянду італійського парфумера квітам у саду наших друзів.

   Трояндово-помадний шлейф супроводжував мене, коли я нахилялася до кожної квітки і вдихала щоразу різний запах. Запашна палітра троянд порадувала б будь-якого парфумера, то що вже говорити про скромного колекціонера. Так пройшов у мене день, який можна назвати винятково трояндовим.

   Пильна солодко-пряна камфорність перцю, яка лоскоче ніс та викликає чихання, у дуеті з цитрусово--гірким імбирем. На сококовитому, липко-медовому, гостро-пряному та тонізуючо-бадьорому тлі розпускається троянда, аромат якої згодом витримає конкуренцію з живими пахучими красунями.

   В густій ванільно-вершковій помадності квітки з Cinabre не має тієї маслянистості, що характерна для ретро звучання, що нагадує червону мамину помаду. Карамельна тягучість та зацукрена медовість. Інколи солодкість апетитного варення і саме той малиново-вишневий колір, який буває у цього смаколика. Фруктовий відтінок з ледь помітною кислинкою, а за всіма квітковими принадами - терпко-зелені ознаки чашолистка, який щільно охоплює бутон.

   Наступний етап Cinabre - гірко-смолиста поява опонаксу. Шоколадна димність та бальзамність на деревному тлі. Аромат стає ще більш щільним та звучання тягучим. Вершкова-ванільність огортає ніжно коконом, який буде зберігатися аж до наступного дня.

   Щоразу, коли я дістаю Cinabre, отримую на вулиці від сторонніх компліменти. Сьогодні ж зачарувався ароматом чоловік. "О! Як гарно пахне! Можна я ними напахнюся?" - зацікавився коханий і загорівся бажанням, яке буває дуже рідко. "А це жіночі парфуми?" - все ж трохи засумнівався та моя відповідь про те, що для справжніх поціновувачів ароматів не має поділу на чоловічі та жіночі, його заспокоїла. Від нього друзі вловили ніжний запах ладану, а не помадність троянди.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар