Chaumet Chaumet
Як то кажуть, не соромно чогось не знати, а соромно не мати бажання пізнавати нове. Про Chaumet Chaumet я дізналася відносно недавно -1-2 роки тому. З цікавістю задивлялася на раритетний круглий флакон, який час від часу зустрічався у колекціях вінтажистів та любителів раритетних ароматів. Та присутність будь-якого зразка у цих людей для мене є показником якості. І я не помилилася.
Chaumet - це ювелірна компанія, яку заснували ще у 1780 році у Парижі. У цьому році Chaumet святкує 240 літній ювілей - дата, яка вражає та викликає повагу.
Засновником компанії є дизайнер Марі-Етьєн Ніно, який особисто для Наполеона Бонапарта оформив рукоятку церемоніального меча коштовностями, після чого і став його особистим ювеліром.
Історія компанії наповнена цікавими подіями та фактами. Прикраси, шпаги та мечі, посуд, табакерки, корони, тіари - витвори бренду у всі часи були витворами мистецтва. Клієнти Chaumet - імператори, раджі, знатні особи, мільйонери, аристократи, творчі особистості та зірки (Пабло Пікассо та Елізабет Тейлор, наприклад. Також Орнелла Муті та Карла Бруні.) Софі Марсо не лише носить прикраси Chaumet, але й є обличчям компанії.
В художньому фільмі "Вандомська площа" героїня Катрін Денев саме в коштовностях Chaumet. Завдяки цій ароматній історії подивилася і кінокартину.
Передивляючись стрічку новин сьогодні, зовсім випадково побачила презентацію коштовностей компанії у Монако. Звичайно, не звернула би увагу на цю подію, якби не зацікавилася будинком.
Та повернуся до історії та основної теми. У 1987 році із-за фінансових проблем компанія зупинила виробництво, але у 1999 році, як птах фенікс, відродилася із попелу, знову запрацювала у складі найбільшого концерну по виготовленню предметів розкоші - LVHM-group. Крім ювелірних виробів Chaumet запропонував широкий вибір годинників та парфумерію.
Перша парфумерна композиція серед трьох інших з'явилася у 1999 році. Парфумер Gerard Anthony створив Chaumet Chaumet, а розмістили запашну рідину у круглий флакон, який нагадує і годинник, і перстень, і кулон. Автором флакону ніби є Т'єрі Башмаков (Thierry de Bashmakoff). Чомусь його авторство вказують лише для лімітованого видання extrait de parfum, а на мій погляд флакони однакові, окрім матеріалу. У дизайні пляшки для парфумів використовували срібло. Та й упаковка значно презентабельніша. Таких лімітованих видань випустили лише 3000 штук. У одного із колекціонерів я бачила відразу 3 зразка. Вартість 15 000 грн. Якщо зацікавитесь, звертайтесь, підкажу ім'я власника!
З назвою Chaumet у Chaumet були туалетна вода, одеколон, парфумований дезодорант, шампунь, гель для душу, крем для тіла та чоловічий варіант композиції. Всю цю продукцію ще можна розшукати на аукціонах та приватних магазинчиках.У мене мініатюра туалетної води, а маленький розмін ще більше нагадує все той перстень чи годинник та спокійно можна носити як кулончик.
Вартість туалетної води значно менша, ніж парфуми, та все ж не бюджетний варіант. Після знайомства з ароматом переконана, що вона того варта.
Найперше я чую солодкий запах персика з ніжною оксамитовою шкіркою, який викликав приємні спогади і купу варіантів подібних парфумів. Щось на зразок Tresor Lancome чи Enigma Roja Dove. Останню навіть нанесла для порівнянні і при всій моїй повазі та любові до Р.Д., його композиція не витримала конкуренції...
Тим часом аромат запомадився та дещо розпорошився. Сам перехід до османтусу я зовсім не помітила, лише отримала факт: виразний та показовий для знайомства запах. Поєднання фруктової солодкості абрикосу та духмяності чаю. Апетитно-радісна квітковість на тлі пряної шкіри. До асоціацій додався ще й Journey Woman Amouage.
На наступній стадії Chaumet набув густої тягучої вершковості та ознак печива, доповнився фруктовими відтінками сливи та пухкою ваніллю. Пригадала Allure Chanel! Напевно, це таки найбільша подібність!
Але у Chaumet є і свої родзинки - гірчинка деревини, кислинка коріандру,солодка кремова тягучість туберози, густа ванільна смолистість бензоїну, пудровість, медовість, ментольна свіжість...
Chaumet можна порівнювати з іншими ароматами і спокійно жити, маючи один із них у такому квітково-фруктово-східному напрямку, але придбавши у колекцію флакон у вигляді ювелірної прикраси, власник буде пишатися раритетним поповненням парфумів, які вже не випускається.
Немає коментарів:
Дописати коментар