четвер, 25 червня 2020 р.

Angel Mugler

Angel Mugler


   Я вірю, що у кожної людини є свій ангел, а у колекції будь-якого парфуміста неодмінно має бути аромат із таккою назвою! Як символ, як талісман, як надія, як віра у добро, як десерт, як зразок гурманського жанру, як представник 1990 років, як культовий аромат. І навіть якщо ви його не будете носити, як і я, то із-за форми флакону та кольору рідини, яка змінюється в залежності від настрою, освітлення, погоди, умов.

   Angel Mugler має 53 фланкери!!!! Виправте, якщо помиляюся! Не багато композицій може похизуватися такою чисельною родиною! Серед півсотні варіантів точно можна вибрати, який задовольнить смак, а для колекціонерів флаконів є що розшукувати!

   Я вибірково люблю солодощі, а у парфумерії тим більше. Цей карамельно-шоколадно-пачульний десерт, швидше, не мій. Але виявилося купа аргументів, щоб придбати ось цю симпатичну мініатюру.

   Я наношу краплину на ніч і отримую задоволення саме від старту Angel, а коли доходить справа до появи фруктових пачулі, я засинаю і мене це влаштовує.

   Солодкість та фруктова кислинка з'являються перші, ніж димність бергамоту та реалістичне соковито-терпко-свіже з камфорністю звучання листя смородини.

   Гіркий запах шоколаду та прілість пачулі з землисто-смолистими відтінками та ментольною прохолодою. Далі кислинка вишні, ознаки тютюну, розтерті ягоди, густа вершковість та смак пісочного печива.

   Цікава, захоплива гра та мінливість. Досить одного намазу, щоб аромат заповнив простір своїми гірко-шоколадними молекулами. І, напевно, сон стає ще більш солодким під акомпонемент десертної запашної мелодії.

   Та більше, ніж засинати з Angel, я люблю милуватисся флаконом, розглядати на тлі неба, просвічувати сонцем, вимірювати довжину блокноту розміром зірки, просто крутити у пальцях та відчувати себе дитиною з іграшкою. Ангел...


Немає коментарів:

Дописати коментар