понеділок, 23 травня 2022 р.

Hanbury Maria Candida Gentile

Hanbury Maria Candida Gentile 


   "Я не користуюся парфумами, бо це здається мені не етично. Всі пляшки у лютому заховала у диван, щоб зберегти. Планую щодня дістати та все якось не до того"- каже Юля.
  "Я вчора черговий раз пакувала валізу і вклала дві повні пляшки парфумів. Так у мене ж їх лише дві і є, а ти яку частину колекції планувала зберегти?"- запитує Оля.
   "Я так хочу придбати Floveris Parfums Ciro, щоб хоть чимось підняти настрій. Допоможіть знайти!" - просить Олена.
   "Я збиралася взяти з собою в евакуацію Шанель №5 та потрібно було спакувати мінімум речей. Пляшка так і залишилася на тумбі у київській квартирі, а я з задоволенням нюхаю ваше мило"- дякує Катя.

   Це лише кілька фраз про аромати, які прозвучали останнім часом.Такі різні, такі зрозумілі та всі сумні.

  Я ж продовжую пахнітися механічно. Писати все так не можу: то не етично, як каже Юля, то за новинами часу не вистачає.
  
  У моїй валізі ж виявилося лише три флакони: Carnation MdO, Unspoken RD та 5 Chanel у червоній пляшці. Поклала випадково, без аналізу та найбільшої поваги. Це вже не мало значення, коли світ перевернувся вверх ногами.

   Коли сьогодні бачу оголошення про продаж ароматів, тішуся,- це якось заспокоює, нагадує минуле життя та створює ілюзію спокою.

  Кілька днів носила Hanbury MCG, яким у минулому житті розпочинала літній сезон. Насолоджувалася квітковою красою та ось вмовила себе про це розповісти. Радіти життю та красі - це необхідність та обов'якок.
  
   Цитрусова кислинка та соковитість у старті так сподобалася чоловіку, що навіть зацікавився що за парфуми такі пахучі. Гірко-борошнистий запах деревини та мімози змінює медова солодкість та терпкість. Часом помітно липкість. А в повітрі - аромат акації, який чітконагадав один день у  такому далекому 2019 році.



   Ледь вловна кремовість та густа вершкова ванільність бензоїну.
   Пухкий та трохи мильний мускус, який у базі видає якісне вінтажне звучання. 
   Щоразу колись, розповідаючи про 
Hunbury, пригадувала про екзотичний калікантус. Сьогодні у мене не вистачає зосередженості, щоб уважно "роздивитися", як тоді, а сам аромат незмінно зачаровує, як й при першому знайомстві, хоча вже не здається не зрозумілим та не вловним.

Немає коментарів:

Дописати коментар