четвер, 16 червня 2022 р.

Pear Inc Juliette Has A Gun

 Pear Inc Juliette Has A Gun


   Коли втрачається звичка, ми позбуваємося її умінь та вправності. Губиться здатність критично оцінити. Звичайно, все відновлюється та потрібно для цього знову час та ресурс.

   Я вже забула чому саме у мене не має жодного аромату Juliette Has A Gun. Наталя на зустрічі, коментуючи композиції Романо Річчі, внука славнозвісної Ніни Річчі, зауважила, що я їх не люблю та чому саме також не пригадала.

   Побачивши у парфумерному магазині "малі форми" "Джульєтти з пістолетом", вирішила що є нагода компенсувати відсутність бренду у колекції. Тим більше, що так закортіло аромату стиглої груші.

   Солодкий фруктовий старт Pear Inc, швидше, про грушевий компот чи газований напій "Дюшес". Іншим разом - це смачна жуйка з радісним апетитним смаком.

 Згодом залишається лише невагома солодкість, без приторності та калорійності. Саме такий карамельно-кремовий смаколик не додасть жодного зайвого гр до ваги та й не відштовхне оточення своєю толерантністю.

  Солонуватий посмак та свіжість, серпанкова пудровість та мінеральність.

   Приглушена пильність амброксана, ознак якого не можливо не помітити, як на мене, додає сучасного звучання та абсолютно не радісного. Борошнисто-деревні частинки асоціюються виключно з білувато-сірим кольором та нагадують про ремонт й щойно вибілену стелю.

   Добре, що я не працюю у парфумерному магазині, бо не змогла б рекламувати те, до чого не лежить душа.

   Для об'єктивності додам, що аромат не викликає негативних емоцій, не пригнічує, не відштовхує, абсолютно не огидний чи якийсь там ще. Уся характеристика вміщується у коротке "милий" та безтурботний.

   Власне, на аромат груші налаштовує та надихає на пошуки більш життєрадісних ольфакторних вражень. Я, наприклад, відразу пригадала, що настав час носити Terracotta Voile d'Ete Guerlain.

   Часом у шлейфі вловлюю щось привабливе та манке, що заспокоює марність покупки. Шкода лише, що не виходить розповідь ні цікавою, ні змістовною.

   Найбільше задоволення із всього - це сама купівля парфумів! Як я заскучала за радістю придбання!!! Ну, і об'єм - 7,5 мл - саме той, щоб пригадати попередній досвід. Тепер у моїй колекції є й аромат  Juliette Has A Gun (про пістолет також актуально) та я й пригадала, чому не було до цього часу.


   


      Колір флакона нагадує про море. Бірюзовий колір, яким я прикрашаю своє життя останнім часом. Та моя мініатюра, на жаль, без кольору, й, швидше, асоціюється зі звичайним відливантом, але у фірмовому пакуванні. Коли настане сезон груш, обов'язково сфотографую.

Немає коментарів:

Дописати коментар