вівторок, 14 червня 2022 р.

A la nuit Serge Lutens

 A la nuit Serge Lutens



   "Хочеш квітів? Йдемо до мене, я тобі наріжу букетів" - традиційно пропонує Наталя, а мені несила щоразу відмовити і коротке "так" переважує на терезах усю скромність.

   "Вибирай: жасмин чи троянди?"- цікавиться Наталя моїм вподобанням цього разу, а вже за кілька хвилин щедро нарізає і троянди, і жасмин, і м'яту, і любисток, і ще багато чого в залежності від пори та цвітіння.

   

   Якщо від троянд не можливо відірвати погляд, то від аромату жасмина чубушника обертом йде голова. Й тішитись не перетішитись...

   Продовження історії втілюється у вибір аромату й першим на думку спадає A la nuit Serge Lutens. "А потім я дістану щось трояндове"- ніби виправдовуюсь я перед розкішними квітами у величезній зеленій вазі.


  
 
    Квітково-терпкувата прохолода з фруктовістю та деревно-зеленкутою гіркотою доповнюється солодкою хмільною медовістю на старті композиції.

   Помітила, що останнім часом надаю перевагу парфумам з ароматом квітів, які зачаровують холодним звучанням.  Хоча, характеризуючи ольфакторну палітру жасмина, часто вживаю таке порівняння як "полум'яне", "гаряче", та є у ній й та витончена крижана кришталева дзвінкість.



   Наталка не любить аромат квітів ні у парфумерії, ні у природі. Я уявляю її негативну реакцію та коментар про головний біль, що викликає усмішку, бо ми щоразу жартуємо на цю тему.  А я ж пірнаю у п'янке та в'язке звучання й тішуся, тішуся, ті-шу-ся-я-я...

   


   У ароматі Serge Lutens жасмин має значні відмінності від Наталчиного чубушника. То мені пахне стиглою сливою, то зеленкуватим листям конвалії, то індолом. Далі - терпкість мускуса та кремово-вершковість бензоїна з тілесністю.

   Чергування фруктових кислуватих відтінків з пряними, світлої легкості з темним "м'ясистим" мороком ночі, діамантової прохолоди та м'якого тепла.

   Далі я вже планую дістати жасминове Orio MdO. Відразу пригадала про троянди, якими так люблю милуватися, та від аромату жасмина все ж втрачаю голову й легко змінюю плани.


   
      Колись A la nuit SL викликав у мене такі враження.

   

Немає коментарів:

Дописати коментар